Ημερομηνία Πέμ Οκτ 02, 2014 17:27

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 23 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 08, 2009 17:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τρί Ιούλ 07, 2009 16:20
Δημοσ.: 37
Γνωρίζει κανείς αν αντικατασταθεί ο κινητήρας με άλλων μικρότερου η μεγαλύτερου κυβισμού αν αλλάζει η φορολογία; Πχ 1998cc με 1789cc θα θεωρείται 1800 ή στην άδεια θα παραμείνει το 1998cc;

_________________
KIA SPORTAGE 2.0 '99 FRONT/REAR PROTRACK LOCKER, R&P 5,29:1 T-MAX6500LBS


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 08, 2009 17:44 
Απο την στιγμη που θα δηλωθει η αλλαγη αλλαζει και η αδεια
καλο ειναι το μοτερ να ειναι απο την υπαρχουσα γκαμα κινητηρων του μοντελου

Ιδου
http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=340&id=&tid=340


Κορυφή
  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 08, 2009 22:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τρί Ιούλ 07, 2009 16:20
Δημοσ.: 37
Ναι το διάβασα αλλά αυτό με το +-25% με μπερδεύει. Κάποιος μηχανικός μου είπε ότι μέσα σε αυτό το όριο δεν αλλάζει ο κυβισμός στην άδεια άρα και η φορολογία.

_________________
KIA SPORTAGE 2.0 '99 FRONT/REAR PROTRACK LOCKER, R&P 5,29:1 T-MAX6500LBS


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 08, 2009 22:31 
+-25% επιτρεπεται να διαφερει η ιπποδυναμη
προφανως και δηλωνεις τον κινητηρα και τα νεα κυβικά...

παρε τηλ και ρωτα κι εσυ ο ιδιος


Κορυφή
  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 25, 2009 15:17 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Κυρ Οκτ 25, 2009 14:16
Δημοσ.: 283
Τοποθεσια: Σπάρτη - Ljubljana Slovenia
+/- 25% απο τον κυβισμο του κινητηρα που εχει επανω απο το εργοστασιο.Τωρα βεβαια το θεμα περιπλεκεται σε καποιες περιπτωσεις π.χ. αν εχουμε ενα wrangler 2.4 το ιδιο βγαινει και με κινητηρα 4.0 οποτε μπορεις αν βαλεις +25% απο το 4.0 (δηλ 5.0) αν βαλεις μικροτερο αν η αλλαγη του κυβισμου αλλαζει την φορολογικη κλιμακα αλλαζει και η φορολογηση του (σημα-τεκμηριο).Για την αλλαγη χρειαζεσαι :

1) Τιμολογιο αγορας κινητηρα ή υπευθυνη δηλωση πωλησης με θεωρημενο το γνησιο υπογραφης απο δημοσια υπηρεσια (επανω θα αποτυπωνεται απαραιτητα ο αριθμος κινητηρα (σταμπο).
2)Τιμολογιο απο συνεργειο με νομιμη αδεια λειτουργιας για την τοποθετηση του κινητηρα.
3) Βεβαιωση/Υπευθ. Δηλωση διπλοματουχου μηχανολογου μηχανικου ή επισημη βεβαιωση *μονο* της αντιπροσωπειας για τα στοιχεια του κινητηρα (διαμετρος,διαδρομη,κυλινδρισμος,κυβισμος φορ.ιπποι).Πχ. 69χ76.4=2109 - 4κυλινδροι 2109 κ.ε. 14 φορ. ιπποι.
4)Δεν γινεται αλλαγη κινητηρα διαφορετικου καυσιμου (απο πετρελαιο βενζινη και αντιστροφα).

Καλη τυχη

_________________
*** Ορειβατικός όμιλος Σπάρτης *** Λέσχη 4χ4 Αμυκλών ***


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 26, 2009 12:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τρί Ιούλ 07, 2009 16:20
Δημοσ.: 37
Jim έγραψε:
αν βαλεις μικροτερο αν η αλλαγη του κυβισμου αλλαζει την φορολογικη κλιμακα αλλαζει και η φορολογηση του (σημα-τεκμηριο).

Αυτό σκέφτομαι kia sportage 1.8cc

_________________
KIA SPORTAGE 2.0 '99 FRONT/REAR PROTRACK LOCKER, R&P 5,29:1 T-MAX6500LBS


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 26, 2009 12:26 
Διατηρω μια επιφυλλαξη αν και καταποσον το οποιο μοτερ βαλεις πρεπει ή οχι να ειναι απο το ιδιο μοντελο, να υπαρχει δηλ με αυτον τον κινητηρα

Γιατι πχ το vitara υπαρχει και σαν διλιτρο οποτε 1600 + 25% = 2.000 εισαι μεσα
αλλα ΚΙΑ υπηρχε μονο σαν διλιτρο και τιποτα αλλο..
Θα ειναι δεκτό μοτερ απο αλλη εταιρεια ή τελος παντων οχι απο το συγκεκριμενο μοντελο??

Οσον αφορα το wragler πχ απο 2.5 σε 4.0, μπορει οντως να μην γινεται λογω του +25% ασχετα αν υπαρχει σαν μοντελο το 4.0 με την λογική οτι σε μια τοσο μεγαλη αυξηση και αλλα μερη του αυτοκινητου θελουν αλλαγμα ή πρεπει να αλλαχτουν περαν του κινητηρα κατι που το υπουργειο ΔΕΝ μπορει να ελενξει, και ως συνηθως, βαζει ενα περιπου κουτουρου οριο να ειναι εξασφαλισμενο.

Μην το κοιτατε μονο απο την καθαρα τεχνικη, δειτε το και απο την ( καλως ή κακώς) γραφειοκρατικη..

ΟΟΟΟΟΟΛΑ τα ανωτερω ειναι βεβαια με την λογική του "κανονικά" ετσι??? κι οχι μεσω....... "παραγκας".. :D :D :D


Κορυφή
  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 26, 2009 19:00 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Κυρ Οκτ 25, 2009 14:16
Δημοσ.: 283
Τοποθεσια: Σπάρτη - Ljubljana Slovenia
>Οσον αφορα το wragler πχ απο 2.5 σε 4.0, >μπορει οντως να μην γινεται λογω του +25% ασχετα αν υπαρχει σαν μοντελο το >4.0 με την λογική οτι σε μια τοσο μεγαλη >αυξηση και αλλα μερη του αυτοκινητου >θελουν αλλαγμα ή πρεπει να αλλαχτουν >περαν του κινητηρα κατι που το υπουργειο

Η συγκεκριμενη αλλαγη εχει γινει πολλες φορες και υπαρχει και η μελετη του μηχανολογου οποτε δεν χρειαζεσαι να βγαλεις νεα.Και να γινεται "αξιοκρατικα".

Για το ΚΙΑ δυστυχως δεν εχω εμπειρια.

ΟΟΟΟΟΟΛΑ τα ανωτερω ειναι βεβαια με την λογική του "κανονικά" ετσι??? κι οχι μεσω....... "παραγκας"..

Προσωπικη εμπειρια : VW φορτηγακι επιβατικο : κυβικα 1300 δηλωση 2000 κ.ε. (911 μοτερ) και μετα 2400 κ.ε. (παλι 911)

Δυστυχως εδω ειναι Ελλαδα και το "λογικα" πολλες φορες απλα δεν υφισταται

_________________
*** Ορειβατικός όμιλος Σπάρτης *** Λέσχη 4χ4 Αμυκλών ***


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 26, 2009 19:22 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Ιουν 17, 2009 08:05
Δημοσ.: 57
Η μαρκα του κινητηρα δεν παιζει ρολο εγω σε λαντ ροβερ εβαλα φορντ,μονο που δηλωθηκε στα κυβικα που βγαιναν με το +25% ειναι 3000 και δηλωθκε 2700 γιατι ο προηγουμενος κινητηρας ηταν2250.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 27, 2009 16:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τρί Ιούλ 07, 2009 16:20
Δημοσ.: 37
vagelis έγραψε:
μονο που δηλωθηκε στα κυβικα που βγαιναν με το +25% ειναι 3000 και δηλωθκε 2700 γιατι ο προηγουμενος κινητηρας ηταν2250.


Πως; Ο μηχανολόγος έδωσε άλλα στοιχεία;

_________________
KIA SPORTAGE 2.0 '99 FRONT/REAR PROTRACK LOCKER, R&P 5,29:1 T-MAX6500LBS


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 23 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
POWERED_BY

Μετάφραση Jorfan και phpBB2.gr