ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Άβαταρ μέλους
manos77
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 07, 2009 15:20

ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευσηαπό manos77 » Τετ Ιούλ 08, 2009 16:35

Γνωρίζει κανείς αν αντικατασταθεί ο κινητήρας με άλλων μικρότερου η μεγαλύτερου κυβισμού αν αλλάζει η φορολογία; Πχ 1998cc με 1789cc θα θεωρείται 1800 ή στην άδεια θα παραμείνει το 1998cc;
KIA SPORTAGE 2.0 '99 FRONT/REAR PROTRACK LOCKER, R&P 5,29:1 T-MAX6500LBS
Φωκίων

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευσηαπό Φωκίων » Τετ Ιούλ 08, 2009 16:44

Απο την στιγμη που θα δηλωθει η αλλαγη αλλαζει και η αδεια
καλο ειναι το μοτερ να ειναι απο την υπαρχουσα γκαμα κινητηρων του μοντελου

Ιδου
http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=340&id=&tid=340
Άβαταρ μέλους
manos77
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 07, 2009 15:20

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευσηαπό manos77 » Τετ Ιούλ 08, 2009 21:12

Ναι το διάβασα αλλά αυτό με το +-25% με μπερδεύει. Κάποιος μηχανικός μου είπε ότι μέσα σε αυτό το όριο δεν αλλάζει ο κυβισμός στην άδεια άρα και η φορολογία.
KIA SPORTAGE 2.0 '99 FRONT/REAR PROTRACK LOCKER, R&P 5,29:1 T-MAX6500LBS
Φωκίων

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευσηαπό Φωκίων » Τετ Ιούλ 08, 2009 21:31

+-25% επιτρεπεται να διαφερει η ιπποδυναμη
προφανως και δηλωνεις τον κινητηρα και τα νεα κυβικά...

παρε τηλ και ρωτα κι εσυ ο ιδιος
Jim
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 25, 2009 13:16
Τοποθεσία: Σπάρτη - Ljubljana Slovenia

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευσηαπό Jim » Κυρ Οκτ 25, 2009 14:17

+/- 25% απο τον κυβισμο του κινητηρα που εχει επανω απο το εργοστασιο.Τωρα βεβαια το θεμα περιπλεκεται σε καποιες περιπτωσεις π.χ. αν εχουμε ενα wrangler 2.4 το ιδιο βγαινει και με κινητηρα 4.0 οποτε μπορεις αν βαλεις +25% απο το 4.0 (δηλ 5.0) αν βαλεις μικροτερο αν η αλλαγη του κυβισμου αλλαζει την φορολογικη κλιμακα αλλαζει και η φορολογηση του (σημα-τεκμηριο).Για την αλλαγη χρειαζεσαι :

1) Τιμολογιο αγορας κινητηρα ή υπευθυνη δηλωση πωλησης με θεωρημενο το γνησιο υπογραφης απο δημοσια υπηρεσια (επανω θα αποτυπωνεται απαραιτητα ο αριθμος κινητηρα (σταμπο).
2)Τιμολογιο απο συνεργειο με νομιμη αδεια λειτουργιας για την τοποθετηση του κινητηρα.
3) Βεβαιωση/Υπευθ. Δηλωση διπλοματουχου μηχανολογου μηχανικου ή επισημη βεβαιωση *μονο* της αντιπροσωπειας για τα στοιχεια του κινητηρα (διαμετρος,διαδρομη,κυλινδρισμος,κυβισμος φορ.ιπποι).Πχ. 69χ76.4=2109 - 4κυλινδροι 2109 κ.ε. 14 φορ. ιπποι.
4)Δεν γινεται αλλαγη κινητηρα διαφορετικου καυσιμου (απο πετρελαιο βενζινη και αντιστροφα).

Καλη τυχη
*** Ορειβατικός όμιλος Σπάρτης *** Λέσχη 4χ4 Αμυκλών ***
Άβαταρ μέλους
manos77
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 07, 2009 15:20

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευσηαπό manos77 » Δευτ Οκτ 26, 2009 11:11

Jim έγραψε: αν βαλεις μικροτερο αν η αλλαγη του κυβισμου αλλαζει την φορολογικη κλιμακα αλλαζει και η φορολογηση του (σημα-τεκμηριο).

Αυτό σκέφτομαι kia sportage 1.8cc
KIA SPORTAGE 2.0 '99 FRONT/REAR PROTRACK LOCKER, R&P 5,29:1 T-MAX6500LBS
Φωκίων

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευσηαπό Φωκίων » Δευτ Οκτ 26, 2009 11:26

Διατηρω μια επιφυλλαξη αν και καταποσον το οποιο μοτερ βαλεις πρεπει ή οχι να ειναι απο το ιδιο μοντελο, να υπαρχει δηλ με αυτον τον κινητηρα

Γιατι πχ το vitara υπαρχει και σαν διλιτρο οποτε 1600 + 25% = 2.000 εισαι μεσα
αλλα ΚΙΑ υπηρχε μονο σαν διλιτρο και τιποτα αλλο..
Θα ειναι δεκτό μοτερ απο αλλη εταιρεια ή τελος παντων οχι απο το συγκεκριμενο μοντελο??

Οσον αφορα το wragler πχ απο 2.5 σε 4.0, μπορει οντως να μην γινεται λογω του +25% ασχετα αν υπαρχει σαν μοντελο το 4.0 με την λογική οτι σε μια τοσο μεγαλη αυξηση και αλλα μερη του αυτοκινητου θελουν αλλαγμα ή πρεπει να αλλαχτουν περαν του κινητηρα κατι που το υπουργειο ΔΕΝ μπορει να ελενξει, και ως συνηθως, βαζει ενα περιπου κουτουρου οριο να ειναι εξασφαλισμενο.

Μην το κοιτατε μονο απο την καθαρα τεχνικη, δειτε το και απο την ( καλως ή κακώς) γραφειοκρατικη..

ΟΟΟΟΟΟΛΑ τα ανωτερω ειναι βεβαια με την λογική του "κανονικά" ετσι??? κι οχι μεσω....... "παραγκας".. :D :D :D
Jim
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 25, 2009 13:16
Τοποθεσία: Σπάρτη - Ljubljana Slovenia

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευσηαπό Jim » Δευτ Οκτ 26, 2009 18:00

>Οσον αφορα το wragler πχ απο 2.5 σε 4.0, >μπορει οντως να μην γινεται λογω του +25% ασχετα αν υπαρχει σαν μοντελο το >4.0 με την λογική οτι σε μια τοσο μεγαλη >αυξηση και αλλα μερη του αυτοκινητου >θελουν αλλαγμα ή πρεπει να αλλαχτουν >περαν του κινητηρα κατι που το υπουργειο

Η συγκεκριμενη αλλαγη εχει γινει πολλες φορες και υπαρχει και η μελετη του μηχανολογου οποτε δεν χρειαζεσαι να βγαλεις νεα.Και να γινεται "αξιοκρατικα".

Για το ΚΙΑ δυστυχως δεν εχω εμπειρια.

ΟΟΟΟΟΟΛΑ τα ανωτερω ειναι βεβαια με την λογική του "κανονικά" ετσι??? κι οχι μεσω....... "παραγκας"..

Προσωπικη εμπειρια : VW φορτηγακι επιβατικο : κυβικα 1300 δηλωση 2000 κ.ε. (911 μοτερ) και μετα 2400 κ.ε. (παλι 911)

Δυστυχως εδω ειναι Ελλαδα και το "λογικα" πολλες φορες απλα δεν υφισταται
*** Ορειβατικός όμιλος Σπάρτης *** Λέσχη 4χ4 Αμυκλών ***
vagelis
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Τετ Ιουν 17, 2009 07:05

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευσηαπό vagelis » Δευτ Οκτ 26, 2009 18:22

Η μαρκα του κινητηρα δεν παιζει ρολο εγω σε λαντ ροβερ εβαλα φορντ,μονο που δηλωθηκε στα κυβικα που βγαιναν με το +25% ειναι 3000 και δηλωθκε 2700 γιατι ο προηγουμενος κινητηρας ηταν2250.
Άβαταρ μέλους
manos77
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 07, 2009 15:20

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευσηαπό manos77 » Τρί Οκτ 27, 2009 15:18

vagelis έγραψε:μονο που δηλωθηκε στα κυβικα που βγαιναν με το +25% ειναι 3000 και δηλωθκε 2700 γιατι ο προηγουμενος κινητηρας ηταν2250.


Πως; Ο μηχανολόγος έδωσε άλλα στοιχεία;
KIA SPORTAGE 2.0 '99 FRONT/REAR PROTRACK LOCKER, R&P 5,29:1 T-MAX6500LBS

Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 1 και 0 επισκέπτες