Ημερομηνία Σάβ Οκτ 25, 2014 10:43

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 28 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 24, 2011 18:15 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Πέμ Ιούλ 02, 2009 10:17
Δημοσ.: 257
Παίζει πολυ τωρα τελευταία, πιθανως και λογω της κρίσης. Στη θεωρία δουλευει αλλά η απόσταση απο την πράξη ειναι μια άλλη υπόθεση.

Κάποιος που το εχει δοκιμάσει????


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 24, 2011 18:18 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τρί Ιουν 16, 2009 10:10
Δημοσ.: 2959
Εγώ.
Σε 1:10 κλίμακα.
Σε πειραματικό επίπεδο δουλεύει.
Πρακτικά δεν υπάρχει περίπτωση. Τουλάχιστον όχι ακόμα.

_________________
Το ακρωνύμιο Μ.Μ.Ε. απέκτησε νέα έννοια στον χώρο της 4κίνησης...
Μεγαλύτερος Μ@λ@κας της Ελλάδας.

"Η σιωπή μας μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος". Σοφοκλής


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 24, 2011 20:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Ιουν 14, 2009 21:39
Δημοσ.: 2331
Τοποθεσια: Οικία Κούμανη Παροικία www.to4x4.gr
Χμμμμ...

Τα αυτοκίνητα υπάρχουν
http://www.emercedesbenz.com/tag/hydrogen/

Τα δίκτυα ανεφοδιασμού υπάρχουν
http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_highway

Η βούληση υπάρχει????
http://www.hellenicparliament.gr/

Χρόνια πολλά. :D

_________________
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 24, 2011 21:06 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τρί Ιουν 16, 2009 10:10
Δημοσ.: 2959
Αν υπάρξει δίκτυο ανεφοδιασμού τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα.
Ωστόσο όταν ο κόσμος μιλάει για υδρογόνο κατά βάση έχουν στο μυαλό τους αυτό που έχουν ακούσει πως μπορείς να πάρεις υδρογόνο από το νερό.
Και αυτό αλήθεια είναι μόνο που είναι ακόμα δύσκολο και ακριβό να το πάρεις και ακόμα πιο δύσκολο να το αποθηκεύσεις.

Υπάρχουν πρωτότυπα κινητήρων εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούν υδρογόνο ως καύσιμο αλλά η πιο υποσχόμενη τεχνολογία είναι αυτή των κυψελών καυσίμου.
Όπως και να έχει, είτε υπάρχει βούληση είτε όχι, το υδρογόνο έχει λίγη ενέργεια ανά μονάδα όγκου και για αποδοτική χρήση απαιτούνται πιέσεις μεγαλύτερες των 500bar,
ενώ τα προβλήματα που δεν έχουν αντιμετωπιστεί ακόμα είναι το μεγάλο βάρος των δεξαμενών αποθήκευσης, η αποθήκευση αυτή καθ αυτή, η μεταφορά και το γέμισμα,
η χαμηλή αποδοτικότητα των μέχρι τώρα μεθόδων παραγωγής του και τέλος ας μην ξεχνάμε πως εφόσον η αποδοτική παραγωγή του είναι δύσκολη,
απαιτεί μία πιο κεντρικοποιημένη λύση παραγωγής μεταφοράς και διάθεσης, αντίθετα με τον μύθο πως μπορείς να το φτιάξεις σπίτι,
πράγμα που σημείναι πως το κόστος της υποδομής για την χρήση του στο δρόμο είναι τεράστιο.

Αν υπάρχει κανένας πιο σχετικός στην παρέα, με τρώει η περιέργεια να μάθω περισσότερα...

_________________
Το ακρωνύμιο Μ.Μ.Ε. απέκτησε νέα έννοια στον χώρο της 4κίνησης...
Μεγαλύτερος Μ@λ@κας της Ελλάδας.

"Η σιωπή μας μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος". Σοφοκλής


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 24, 2011 21:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Κυρ Ιουν 14, 2009 21:39
Δημοσ.: 2331
Τοποθεσια: Οικία Κούμανη Παροικία www.to4x4.gr
Τα συστήματα υπάρχουν
http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /32259.asp

Τα λ7 υπάρχουν???

_________________
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 26, 2011 13:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 26, 2009 20:28
Δημοσ.: 175
Γειάσας παιδιά,
εγώ προσωπικά είμαι λίγο επιφυλακτικός σε ότι αφορά χρήση αερίων καυσίμων αποθηκευμένων σε δεξαμενές υπό υψηλή πίεση, όποτε ακούω για υδρογόνο έρχεται στο μυαλό μου η καταστροφή του Ζeppelin στη N.Y, καί όποτε ακούω για LPG αμέσως θυμάμαι το τροχαίο στα Καμμένα Βούρλα που εξαϋλώθηκε ολόκληρο το όχημα της πυροσβεστικής μαζί με τους άτυχους πυροσβέστες...
Θα ρωτήσω κάτι, που εγώ προσωπικά πιστεύω ότι κρύβονται τεράστια οικον. συμφέροντα από πίσω, γιατί στην χρήση αερίων καυσίμων και όχι μεθυλικής η αιθυλικής αλκοόλης, το απλό οινόπνευμα και το ξυλόπνευμα που είναι πολύ ποιό ασφαλη από τα αέρια και ποιό οικολογικά από την βενζίνη?
Συγνώμη αν βγήκα λίγο έξω από το θέμα...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 26, 2011 16:14 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τρί Ιουν 16, 2009 10:10
Δημοσ.: 2959
Καλησπέρα Δημήτρη,

Ο σκοπός είναι η χρήση εναλλακτικών και ανανεώσιμων καυσίμων.
Ως τέτοια θεωρούνται η βιοαιθανόλη, το βιοαέριο και το υδρογόνο.

Το καθαρότερο όλων (απολύτως καθαρό διότι η παραγωγή του θεωρητικά μπορεί να γίνει αποκλειστικά με χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας ενώ το προϊόν της καύσης του είναι σκέτο καθαρό νεράκι) είναι το υδρογόνο και αυτό είναι και το καύσιμο του μέλλοντος.
Εναλλακτικά στην βενζίνη και σε μεσοπρόθεσμη βάση θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν
και η βιοαιθανόλη ή το βιοαέριο (έστω και ως πρόσθετα)
ωστόσο ούτε καθαρά σαν το υδρογόνο είναι ούτε και το ενεργειακό ισοζύγιο της παραγωγής τους επιτρέπει αυτή την στιγμή την χρήση τους.

Χαρακτηριστικά αναφέρω πως όλη η παραγωγή καλαμποκιού (από το οποίο εδώ και χρόνια παράγουν οινόπνευμα) στις ΗΠΑ αρκεί για να καλύψει μόνο το 7% των καυσίμων που απαιτούνται για τα οχήματα της χώρας.
Τα δε εργοστάσια κυτταρίνης είναι ακόμα πολύ επίφοβα όσον αφορά την επιτυχή εξέλιξη και αναπαραγωγή των ενζύμων που απαιτούνται για την μετατροπή ζαχαροκάλαμου σε καύσιμο.
Στην Ελλάδα αν καλιεργούσαμε το 15% των πεδιάδων της Βόρειας Ελλάδας, Θεσσαλίας, Μακεδονίας και Θράκης θα μπορούσαμε να παράγουμε βιοκαύσιμο το οποίο θα κάλυπτε το 35% των αναγκών μας και 240 τόνους ημερησίως πρωτεϊνες για ζωοτροφές.
Το δε κόστος ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ θα πλησίαζε περίπου το κόστος ΠΩΛΗΣΗΣ της βενζίνης.

Επιπλέον το οινόπνευμα που παράγεται αυτή την στιγμή είναι 95%. Για να χρησιμοποιηθεί θα πρέπει να ξηραίνεται έτσι ώστε να παραχθεί προϊόν 100%.
Αυτό είναι ακόμα ένα πρόβλημα...



Ακόμα όμως και αν χρησιμοποιούσαμε προσωρινά έστω αιθανόλη ως καύσιμο κινητήρων εσωτερικής καύσης, οποιαδήποτε αναλογία μεγαλύτερη του 10% σε σχέση με την βενζίνη θα δημιουργούσε προβλήματα λόγω της διαβρωτικής ικανότητας της αιθανόλης.
Πλαστικά, φλάτζες κλπ πρέπει να αντικατάσταθούν. Το μέγεθος της μετατροπής που απαιτείται ισοδυναμεί με επανασχεδιασμό κινητήρα (αν και από ότι έχω καταλάβει μπορεί και να ψηθείς να το κανεις :lol: :lol: :lol: :lol: ).


Δεν θα πρέπει να μας μπερδεύει το γεγονός πως το υδρογόνο έχει μικρή ενέργεια ανά μονάδα όγκου, ωστόσο ανά μονάδα βάρους (αφού η πίεση της δεξαμενής είναι μεγαλύτερη των Κ.Σ. και μπλα μπλα μπλα μπλα) έχει 3 φορές μεγαλύτερη ενέργεια από της βενζίνη (120,000 KJoules ανά kgr)
Κατά συνέπεια το θέμα με τα συμπιεσμένα αέρια κάτω από τον κώλο μας θα έπρεπε να μας απασχολεί ΟΛΟΥΣ περισσότερο, ιδίως εμάς που ταλαιπωρούμε τα αυτοκίνητά μας, πόσο μάλλον σε αγώνες...

_________________
Το ακρωνύμιο Μ.Μ.Ε. απέκτησε νέα έννοια στον χώρο της 4κίνησης...
Μεγαλύτερος Μ@λ@κας της Ελλάδας.

"Η σιωπή μας μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος". Σοφοκλής


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 26, 2011 20:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Δευτ Ιουν 22, 2009 13:24
Δημοσ.: 2655
Τοποθεσια: Ανά το Αιγαίο
Nicolas έγραψε:
...βιοαέριο...

Δηλαδή;;; :roll: :roll: :roll:
Ν' αρχίσω να τις μαζεύω μετά από τα γεύματα οσπρίων (και έχουν πολλαπλασιαστεί στην κατάσταση που μας έφεραν);;; :roll: :roll:
Θα μου επιφέρουν έσοδα;;; :roll: :roll:
Μην χάνονται έτσι άσκοπα στην ατμόσφαιρα. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
http://www.talanta.gr/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 26, 2011 20:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Νοέμ 26, 2009 20:28
Δημοσ.: 175
Νίκολα σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες ....


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 26, 2011 21:53 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τρί Ιουν 16, 2009 10:10
Δημοσ.: 2959
Drimon έγραψε:
Nicolas έγραψε:
...βιοαέριο...

Δηλαδή;;; :roll: :roll: :roll:
Ν' αρχίσω να τις μαζεύω μετά από τα γεύματα οσπρίων (και έχουν πολλαπλασιαστεί στην κατάσταση που μας έφεραν);;; :roll: :roll:
Θα μου επιφέρουν έσοδα;;; :roll: :roll:
Μην χάνονται έτσι άσκοπα στην ατμόσφαιρα. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



ε τώρα με προκαλείς να σου απαντήσω... :mrgreen:

Αν η εξασκημένη σούφρα σου μπορεί να πιάσει πιέσεις άνω των 50 bar,
τότε ΝΑΙ χάνεις καθημερινά χρήμα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Το ακρωνύμιο Μ.Μ.Ε. απέκτησε νέα έννοια στον χώρο της 4κίνησης...
Μεγαλύτερος Μ@λ@κας της Ελλάδας.

"Η σιωπή μας μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος". Σοφοκλής


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 28 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
POWERED_BY

Μετάφραση Jorfan και phpBB2.gr