Ημερομηνία Παρ Οκτ 24, 2014 18:20

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 58 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 12, 2010 11:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Πέμ Ιουν 18, 2009 14:47
Δημοσ.: 1471
....πιστεύω ότι είναι καλό να υπάρχουν γενικά ιδέες....άσχετο άν είναι καλές ή κακές, έξυπνες ή λιγότερο έξυπνες, πραγματοποιήσιμες ή μή....
...τώρα όσον αφορά τα ιστορικά και στρατιωτικά οχήματα, η ύπαρξη του διαδικτύου σαφώς μπορεί να προσφέρει τα πάντα σε επίπεδο φωτογραφιών, τεχνικών πληροφοριών και προδιαγραφών κλπ αλλά δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον έντυπο τύπο σε καμμία περίπτωση και ποτέ.....ναί είμαι χρήστης του διαδικτύου αλλά δεν θα άλλαζα ποτέ τα περιοδικά, τις εφημερίδες και βεβαίως τα βιβλία με το διαδίκτυο άν θα έπρεπε να επιλέξω μεταξύ των δυο αυτών -άς πούμε- "μέσων".....ΠΟΤΕ!!!!!

_________________
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 13, 2010 01:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τρί Ιούλ 28, 2009 03:50
Δημοσ.: 219
το παραπονο μου κυριε Αθανασιου ειναι οτι απο ενα σημειο και επειτα με κουραζαν οι πολλες διαφημισεις που ειχε καποτε το περιοδικο,οπως και τα αδιαφορα για μενα αφιερωματα και test-drive σε διαφορα suv.αυτο το περιοδικο το ειχα συνδεσει με το σκληροπυρηνικο off-road και για αυτο μου αρεσε να διαβαζω.
μου αρεσε να βλεπω βελτιωμενα οχηματα και οχι να διαβαζω για το facelift του sx4(ενα παραδειγμα ειναι αυτο).
κατα τη γνωμη μου ισως ειχατε παρεκλινει της πορειας σας(τουλαχιστον ετσι οπως γνωρισα εγω το περιοδικο) και αυτο με χαλαγε.ετσι και αλλιως αφιερωματα σε διαφορα suv μπορουσα να βρω σε οποιοδηποτε αλλο περιοδικο,γιατι να παρω το δικο σας?
επισης εχω την εντυπωση οτι επικεντρωνεστε σε συγκεκριμενα ατομα και παρεες το οποιο προσωπικα δεν μου αρεσει.μπορει να κανω και λαθος και να μην ειναι ετσι.αλλα αυτη την αισθηση εχω.
φετος αγοραζα διαφορα ξενα περιοδικα και μου φαινοντουσαν πολυ πιο ολοκληρωμενα,απο αποψη υλης,θεματων κλπ.ισως θα μπορουσατε να παρετε και εσεις καποιες ιδεες και να τις εφαρμοσετε στη δικια μας πραγματικοτητα.
κατα κυριο λογο αυτοι ειναι λογοι που σταματησα να το αγοραζω.ισως αν τα επομενα ειναι σαν του Αυγουστου να ξαναρχισω να το διαβαζω.
φιλικα,Αλεξανδρος


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 13, 2010 11:20 
Alex

ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις. Οι λόγοι για τις διάφορες τάσεις είναι πολλοί. Αλλά και σε εμάς αρέσει το σκληρό off-road, αλλά τα θέματα είναι περιορισμένα. Έχουμε όμως κινηθεί αρκετά προς τα εκεί. Θα το δεις και το Σεπτέμβρη. Και όλα αυτά, παρόλο που οι σκληροπυρηνικοί είμαστε λίγοι. Ανάμεσα όμως στα τρία περιοδικά είμασταν οι πιό off.

Tώρα με τις διαφημίσεις, τί να κάνουμε; Αυτό είναι το έσοδο του πειροδικού, μιά και η τιμή ίσα που καλύπτει εκτύπωση και διανομή. Αναγκαστικά πρέπει να τις δεχτούμε - και εμείς και εσείς.


Κορυφή
  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 13, 2010 14:28 
To τεύχος 58 είναι ήδη στο τυπογραφείο. Μας έφυγε ο… πάτος, αλλά κερδίσαμε 10 μέρες διακοπών!

Θα είμαστε στην παραλία στις Βαμβακιές, στον Κορινθιακό, εκεί που δείχνει ο χάρτης. Θα έχουμε μεγάλη σκιά και όρεξη για κουβέντα. Ελάτε να σας κεράσουμε καφέ, να γνωριστούμε και να τα πούμε. Θα είμαστε 24 ώρες το 24ωρο εκεί για τις επόμενες 10 μέρες!

Σας περιμένουμε.

Για τους υπόλοιπους, ραντεβού το… Σεπτέμβρη!!!

Εικόνα


Κορυφή
  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 25, 2010 17:48 
Oι διακοπές τέλος!!!

Καλό φθινόπωρο σε όλους...

Πάρτε μία γεύση από Κορινθιακό και θάλασσα...

Άντε και του χρόνου!!!

Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα


Κορυφή
  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 25, 2010 19:02 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Δευτ Αύγ 03, 2009 12:30
Δημοσ.: 148
kalispera den thelw na taraksw ta nera an kai kanonika tha eprepe!!!katarxas thelw na pw sixaritiria sto periodiko gia tin anifora tou ston stauro karafwtia itane polu kalo kai siginitiko!!!
sto thema mas twra ithela na rwtisw me pio skeptiko einai to pio toumpano tj stin ellada auto pou parousiastike sto teuxos autos kai to provlima mou den einai me to idioktiti tou autokinitou oute me ton mastora tou autoi kala to kanoun kai mia xara einai to amaksi!
anaferomai se auton pou grafei to arthro kai stenaxwriemai na diavazw tetoia pragmata prepei na perigrafoume swsta ena autokinito kai oxi na grafoume kati etsi epeidi mas to eipane i mas irthe!kserw polla tj stin ellada pou einai polu anwtera apo to sugekrimeno kai an exw adiko as me diorthwsei kapios!
episis emena prwsopika mou leipoun kapoia texnika artha pou eixe grapsei o miskis as poume kai voithousan tous neoterous na katalavoun kapoia pragmata!
polloi pairnoun ena periodiko gia na mathoun kai na katanoisoun kapoia pragmata kai ksexnane kai auta pou kseroun!
as allaksoume selida yparxoun polloi pio eukoloi tropoi na pourousiasoume ena autokinito kai ena texniko keimeno wpos ginetai sta ksena periodika!
eimai apaititikos to kserw alla exete tis gnwseis kai tin empiria kalitera apo allous kai einai krima!!!! :twisted: :twisted:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 25, 2010 19:27 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: Τετ Ιουν 17, 2009 08:53
Δημοσ.: 378
Τοποθεσια: landroverworld
ειναι το πιο τουμπανο που παρουσιαστηκε στο περιοδικο,παρε την απαντηση σου.χαχαχα
περισι της ιδιες ... δεν γραφανε για το καλητερο αγωνιστικο.
ετσι για να κανουμε ντορο,αρε Μπουμπι τοσα χρονια τιποτα δεν εμαθες?

_________________
Πιτσα - Μπαλα και Καρατε


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 25, 2010 20:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Ιουν 17, 2009 12:55
Δημοσ.: 2124
Τοποθεσια: ΠΡΕΒΕΖΑ-ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Γενικα και τα 2 περιοδικα δεν απευθυνοντε τοσο πολυ σε ολους εμας που μιλαμε στα διαφορα 4χ4 forum!!!
Απευθυνονοντε στο ευρη κοινο για να πουλησουν κιολας!!!!
Βεβαια τα θεματα τους θα μπορουσαν να τα παρουσιασουν καλυτερα κ ανα διαστηματα να εχουν κ κατι που να καλυπτει κ εμας!!!
Ακομα ακομα κ καποιες αντιγραφες απο ξενα περιδικα η κ ξενα site!!!
Οπως τα ωραια αρθρα για τα φτιαγμενα Jeep!!!!
Υπαρχουν κ αξιολογα TOYOTA NISSSAN SUZUKI LAND ROVER..............
(Oτι εγραψα ειναι καλοπροαιρετο)
k.Sirro δεν χρειαζεται οτι γραφει ο Κ.Αθανασιου να το γ......
(κ αυτο καλοπροαιρετο)

_________________
My Build Thread: http://www.toyota4x4.gr/viewtopic.php?f=20&t=46
Our Club Βuild: viewtopic.php?f=22&t=894
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 26, 2010 13:39 
Άρθρο για αυτοκίνητα κατασκευασμένα στο εξωτερικό!
Εικόνα

Άρθρο για ξεχωριστό αυτοκίνητο κατασκευασμένο στην Ελλάδα! Αποκλειστικότητα βέβαια.
Εικόνα

Άρθρο για ξεχωριστό Land Rover
Εικόνα

Άρθρο για ξεχωριστό Mercedes G και πάλι αποκλειστικότητα.
Εικόνα


Αρθρο για μετασκευασμένα Navara, και πάλι αποκλειστικότητα.
Εικόνα

και τουλάχιστον άλλα 50 σχετικά άρθρα για μετασκευασμένα αυτοκίνητα απο το Suzuki του Παππά στα Γιάννενα μέχρι και το Wrangler του Χαραλαμπάκη, από το αγωνιστικό Terios του Λάσδα μέχρι και 12 Samurai, από τα 6 Mercedes G μέχρι και το Actyon, το KJ και το JK που μετασκευάσαμε εμείς και σας παρουσιάσαμε, από τα 8 Jimny μέχρι και το 2CV του Αναστασάτου. Το τελευταίο χρόνο σε κάθε τεύχος υπάρχει τουλάχιστον μία μετατροπή - 14 θέματα σε 12 μόλις μήνες. Το ίδιο καιρό οι δοκιμές νέων μοντέλων είναι μόλις 17, μία ισορροπία πιστεύουμε!

ΟΚ, δε μπορεί το περιοδικό να είναι μόνο μετατροπές. Πρέπει να καλύπτει και άλλα πράγματα. Τεχνικά θέματα συνεχίζουν να υπάρχουν, με έμφαση τον τελευταίο καιρό στο LPG. Τα άλλα - αναρτήσεις, μεταδόσεις κλπ.- έχουν καλυφθεί και θα επανέλθουμε όταν υπάρχουν νεότερα.

Σίγουρα δεν είμαστε τέλειοι. Σίγουρα υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να βελτιωθούν. Αλλά να είστε σίγουροι ότι καταβάλουμε προσπάθεια να γίνουμε καλύτεροι κάθε φορά.

Τώρα για το TJ! Αν μας βρείτε άλλο Wrangler που οι μετατροπές και τα όσα φορά θα είναι πάνω από 80 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ στο Word, τότε ναι, δεν είναι το πιό τούμπανο! Ναι είμαστε απαιτητικοί. Τί να κάνουμε και εμείς...

Κύριε Σύρρο

παρότι μιλάτε προκατελειμένα, να σας πω ότι το Bowler είναι το καλύτερο αγωνιστικό 4Χ4 που κυκλοφορεί στην Ελλάδα για εμάς. Αν έχετε αντίρρηση καταθέστε τα όποια στοιχεία να το συζητήσουμε. Αρκεί βέβαια να μην αφορούν μετατροπές των οποίων το σασί στραβώνει στην πρώτη δυσκολία!


Κορυφή
  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 26, 2010 14:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: Τετ Ιουν 17, 2009 12:55
Δημοσ.: 2124
Τοποθεσια: ΠΡΕΒΕΖΑ-ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Γιάννης Αθανασίου έγραψε:
Άρθρο για αυτοκίνητα κατασκευασμένα στο εξωτερικό!
Εικόνα

Άρθρο για ξεχωριστό αυτοκίνητο κατασκευασμένο στην Ελλάδα! Αποκλειστικότητα βέβαια.
Εικόνα

Άρθρο για ξεχωριστό Land Rover
Εικόνα

Άρθρο για ξεχωριστό Mercedes G και πάλι αποκλειστικότητα.
Εικόνα


Αρθρο για μετασκευασμένα Navara, και πάλι αποκλειστικότητα.
Εικόνα

και τουλάχιστον άλλα 50 σχετικά άρθρα για μετασκευασμένα αυτοκίνητα απο το Suzuki του Παππά στα Γιάννενα μέχρι και το Wrangler του Χαραλαμπάκη, από το αγωνιστικό Terios του Λάσδα μέχρι και 12 Samurai, από τα 6 Mercedes G μέχρι και το Actyon, το KJ και το JK που μετασκευάσαμε εμείς και σας παρουσιάσαμε, από τα 8 Jimny μέχρι και το 2CV του Αναστασάτου. Το τελευταίο χρόνο σε κάθε τεύχος υπάρχει τουλάχιστον μία μετατροπή - 14 θέματα σε 12 μόλις μήνες. Το ίδιο καιρό οι δοκιμές νέων μοντέλων είναι μόλις 17, μία ισορροπία πιστεύουμε!

Σίγουρα δεν είμαστε τέλειοι. Σίγουρα υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να βελτιωθούν. Αλλά να είστε σίγουροι ότι καταβάλουμε προσπάθεια να γίνουμε καλύτεροι κάθε φορά.

Τώρα για το TJ! Αν μας βρείτε άλλο Wrangler που οι μετατροπές και τα όσα φορά θα είναι πάνω από 80 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ στο Word, τότε ναι, δεν είναι το πιό τούμπανο! Ναι είμαστε απαιτητικοί. Τί να κάνουμε και εμείς...



οταν αναφερομουν σε Land Rover Mercedes G Suzuki κ.λ.π. ελεγα απλα για συνεχεια απο το jk αρθρο κ kj που ηταν ωραιες μετατροπες απο το εξωτερικο!!!
Δεν ειπα οτι δεν παρουσιαζετε βελτιωμενα αυτοκινητα!!!(γι'αυτο αλλωστε αγοραζω κ καθε μηνα το περιοδικο!!! ;) )

μια παρατηρηση εκανα οπως κ το alex tj97 :!: :idea:

τωρα οσο αφορα τα NAVARA πιο πολυ για διαφημηση μου εκανε!!! ;)

παλι αυτο το Mercedes G μενα δεν μου κανει κ για τοσο extream metatroph!!!!

k παλι δεν νομιζω οτι υπαρχει ισορροπια με τοσο αναλητικες παρουσιασεις στις διαφημησεις των νεων μοντελων!!!!
εκτενεις παρουσιασεις υπαρχουν κ στα υπολοιπα περιοδικα αυτοκινητων!!!
ολοι τα εχουν παρουσιασει!!!
οσοι το αγοραζουμε νομιζω περιμενουμε παντα κατι πιο off road!!!

οσο για το tj ή για ολο wrangler σιγουρα υπαρχουν πιο ΤΟΥΜΠΑΝΑ (οχι οτι δεν ειναι πολυ ωραιο κ καλοφτιαγμενο αυτο αλλα....) κ το τουμπανιασμα εχει να κανει με το μεγεθος κ οχι με το word!!! ;) :)
tτι να πει του GANGSTER μετα!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

_________________
My Build Thread: http://www.toyota4x4.gr/viewtopic.php?f=20&t=46
Our Club Βuild: viewtopic.php?f=22&t=894
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 58 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
POWERED_BY

Μετάφραση Jorfan και phpBB2.gr