ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Άβαταρ μέλους
Scaravaios
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Τετ Ιουν 24, 2009 11:02
Τοποθεσία: Βιέννη

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό Scaravaios » Τρί Ιουν 30, 2009 09:13

Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Τι συζητάτε για το αν θα πρέπει να είναι το Roll-Cage υποχρεωτικό σε όλες τις κατηγορίες όταν ξεκίνησε αγώνας Trial με παράτυπα αυτοκίνητα. Ο τεχνικός κανονισμός λέει καθαρά
4.3 Τοξύλιο ασφάλειας (roll bar) και κλωβός ασφαλείας (Roll Cage)
Τα ανοικτά αυτοκίνητα, καθώς και εκείνα με αφαιρούμενη οροφή (σκληρή ή μαλακή), που δεν έχουν τοξύλιο
ασφαλείας εκ κατασκευής, υποχρεούνται να τοποθετήσουν τοξύλιο ασφάλειας σύμφωνα με το άρθρο 283.8 του
Παραρτήματος J του ΔΑΚ.

και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο όπως και άλλα δεν τηρούσαν τον τεχνικό κανονισμό. Ποιός έκανε τον τεχνικό έλεγχο; Μην βγαίνετε από τα ρούχα σας όταν κάνετε γαργάρα τους κανονισμούς...

http://www.4x4ekaliclub.gr/asp/gr/event ... TK2009.pdf
Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό Φωκίων » Τρί Ιουν 30, 2009 09:35

"που δεν έχουν τοξύλιο
ασφαλείας εκ κατασκευής,"
Άβαταρ μέλους
Scaravaios
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Τετ Ιουν 24, 2009 11:02
Τοποθεσία: Βιέννη

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό Scaravaios » Τρί Ιουν 30, 2009 09:36

Θες να πεις ότι το Π του Samurai ή του κάθε Samurai τοξύλιο ασφαλείας;
Καλά πλάκα μου κάνεις;

Το είδες πως έγινε;
Ευτυχώς που ο Δημήτρης δεν φορούσε ζώνη 4 σημείων λέω εγώ.
Τελευταία επεξεργασία από 1 και Scaravaios, έχει επεξεργασθεί 0 φορά/ες συνολικά
Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό Φωκίων » Τρί Ιουν 30, 2009 09:40

κατ' αρχην "πλακα μου κανεις" δεν γνωριζομαστε τοσο καλα..

κατα δευτερον
α. πες μου ΠΩΣ θα το ελενξεις βαση ποιων προδιαγραφων το ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ "τοξυλιο" ασφαλειας
β. το "πλακα μου κανεις" να το πεις σε αυτον που εγραψε τους κανονισμους οχι σε εμενα, μια και εκανες quote την παραγραφο. θες να μου πεις οτι οποιες παραγραφους των κανονισμων τις θεωρουμε "πλακα" τις παρακαμτουμε???
Άβαταρ μέλους
Scaravaios
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Τετ Ιουν 24, 2009 11:02
Τοποθεσία: Βιέννη

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό Scaravaios » Τρί Ιουν 30, 2009 09:54

Σας πείραξε το πλάκα μου κάνεις; Καλώς.
Πλάκα μου κάνετε;

Πως ελέγχουμε το εργοστασιακό τοξύλιο ασφαλείας; Πιο τοξύλιο; Όταν δεν υπάρχει.
Δεν ελέγχω ποιός έγραψε τον κανονισμό, αλλά με ενοχλεί όταν κάποιος δεν τον τηρεί.
Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό Φωκίων » Τρί Ιουν 30, 2009 10:01

Δεν με ενοχλησε ο ενικός αλλα το υφος - τελος παντων ξεχνα το - εληξε.

το καθε σαμουραι ( γιατι ο κανονισμός ειναι για ολα τα αυτοκινητα ) εχει ενα πραμα που θυμιζει "τοξυλιο ασφαλειας" ειτε σου και μου αρεσει ειτε οχι..
οποτε
απο την στιγμη που αναφερεται στον κανονισμό ( ξανα λεω μας αρεσει δεν μας αρεσει ) ειναι συνομο τελεια και παυλα.
δεν μας αρεσει ???οκ αλλαζουμε τον κανονισμο, αλλα μεχρι τοτε καλως ή κακως ξαναλεω παιζει..
ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ και αυτο οφειλει ο τεχνικος εφορος να κοιταξει διοτι καληστα ο αγωνιζομενος μπορει να κανει εφεση..

( δεν σχολιαζω το συγκεκριμενο συμβαν καθοτι δεν εχω αποψη - γενικά αναφερωμαι επι τηρησεως ή οχι των κανονισμων )

ο κανονισμος επεισεις λεει "Συνιστάται η χρήση
αναγνωρισμένων ζωνών σύμφωνα με το παράρτημα J άρθρο 283.6 του ΔΑΚ." ( το bold δικο μου )
με την δικη σου λογικη ο κανονισμος δηλαδη εχει και δευτερο φαουλ, αν δηλ. ο αγωνιζομενος ειχε ακολουθησει την συσταση αυτη
Άβαταρ μέλους
Scaravaios
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Τετ Ιουν 24, 2009 11:02
Τοποθεσία: Βιέννη

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό Scaravaios » Τρί Ιουν 30, 2009 10:17

Φωκίων έγραψε:το καθε σαμουραι ( γιατι ο κανονισμός ειναι για ολα τα αυτοκινητα ) εχει ενα πραμα που θυμιζει "τοξυλιο ασφαλειας"

ο κανονισμος επεισεις λεει "Συνιστάται η χρήση αναγνωρισμένων ζωνών σύμφωνα με το παράρτημα J άρθρο 283.6 του ΔΑΚ." ( το bold δικο μου )
με την δικη σου λογικη ο κανονισμος δηλαδη εχει και δευτερο φαουλ, αν δηλ. ο αγωνιζομενος ειχε ακολουθησει την συσταση αυτη

Να σε ρωτήσω κάτι για τις ζώνες;
Σε τεχνικό έλεγχο όπου έχει κάποιος ζώνες τεσάρων σημείων με λάθος στήριξη τι του λες. "Οκ μεγάλε" ή "φτιάξε τις ζώνες σου ή βγάλτες και φόρεσε τις εργοστασιακές"
Το να κάνουμε τα στραβά μάτια και να έχουμε μετά προβλήματα δεν είναι πρέπον ούτε και ορθό.
Στην προκειμένη αν έκανα εγώ τεχνικό έλεγχο θα έκοβα το αυτοκίνητο και ας έκανε ένσταση. Εγώ θα είχα την συνείδηση μου καθαρή.

Όσο για το δεύτερο φάουλ δεν συμφωνώ. Αν είχε Roll-Bar η ζώνη δεν θα ήταν επικίνδυνη.
Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό Φωκίων » Τρί Ιουν 30, 2009 10:39

Σαραντη
Ξαναλεω
το "θυμιζει" το λεω εγω. Ο κανονισμός ειναι που μετραει, και ο κανονισμός λεει αν υπαρχει τοξυλιο ασφαλειας απο το εργοστασιο θεωρηται αποδεκτό. Συνφωνουμε σ' αυτο????

Ο κανονισμός δεν εξεταζει αν αυτο που υπαρχει ειναι αντοχης ή οχι. Θεωρει και το ξερεις πολυ καλα αυτο, οτι defacto οτιδηποτε εργοστασιακο ειναι επαρκες

Δεν κρινω - και δεν ειμαι αρμοδιος αν θες και να το κανω - την επαρκεια ή οχι του κανονισμου ( σαφως και εχω προσωπικη αποψη αλλα δεν ειναι της παρουσης ) η κουβεντα ολη ειναι ως προς την εφαρμογη του

Γιατι αν μπουμε στην διαδικασία να κρινουμε τα εργοστασιακα "κατασκευασματα" δεν προκειτε να βγαλουμε ακρη καθος δεν υπαρχουν τα μεσα να γινει τετοια πιστοποιηση.

Πες οτι βγαινει ενας κανονισμος οπου πχ λεει " το εργοστασιακο τοξυλιο πρεπει να αντεχει Χ κιλά πιεσης" αντε μετρα το ή/και αντε - αγωνιζομενε - αποδειξε το οτι τα αντεχει..
Μπορεις να βρεις ποσο αντεχει η εργοστασιακη ζωνη ασφαλειας??
χιλια 2 θεματα μπορουν να βγουν ετσι...

το να βγει η συγκεκριμενη προταση ειναι αλλη ιστορια πχ να γινει οτι " ακομα κι αν υπαρχει εργοστασιακο τοξιλιο επιβαλεται η υπαρξη ενος roll-bar/cage με "αυτες" τις προδιαγραφες"

η ΠΙΣΤΗ εφαρμογη των κανονισμών ειναι επεισεις μια αλλη ιστορια, που υπαρχουν σαφως αρμοδιοτεροι απο εμενα να μιλησουν

το θεμα αν θες δεν ειναι αν το εκοβες για να εχεις καθαρη την συνηδηση σου ( που δεν μου πεφτει λογος - δικαιωμα σου ειναι αυτο αδιαμφησβητητο ) αλλα κατα ποσον αυτη σου η αποφαση θα ηταν σωστη το ξαναλεω βαση των κανονισμων ( και οχι οπως ειπα της συνηδησης σου)
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό Φωκίων » Τρί Ιουν 30, 2009 11:13

Αγαπητοι admin μηπως η συγκεκριμενη κουβεντα περι εφαρμογης κανονισμων πρεπει να παει στους κανονισμους?
Άβαταρ μέλους
Scaravaios
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Τετ Ιουν 24, 2009 11:02
Τοποθεσία: Βιέννη

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό Scaravaios » Τρί Ιουν 30, 2009 11:14

Πολύ απλά για να λήξει το θέμα εδώ. Το Π που έχει το Samurai δεν είναι τοξύλιο ασφαλείας. Είναι απλά τοξύλιο και έχει αποδειχτεί αρκετές φορές. Είναι μηδενικής αντοχής και αποτελεί απλά και μόνο δικαιολογία. Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας. Αν είναι έτσι να θεωρήσουμε και τα τοξύλια του Land Rover που κρατούν την τέντα τοξύλια ασφαλείας; Εργοστασιακά είναι και αυτά.
Η παρερμηνεία του κανονισμού δεν είναι δικαιολογία.
Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 1 και 0 επισκέπτες